talvibanneri_1040

tiistai 1. heinäkuuta 2014

far from the others

Blogihiljaisuus rikkoutuu än yy tee nyt! Tarjolla taas räpsyjä kännykästä. Olen näiden lisäksi käynyt vihdoin parturissa, treenannut entistä kovemmin, tuhlannut liikaa rahaa, stressaantunut, yllättynyt. Olen itkenyt ilosta ja surusta ja jostain tuntemattomasta syystä keskellä yötä. Olen viettänyt aikaa tärkeiden ihmisten kanssa ja yhden tärkeimmän kanssa olenkin nykyään parisuhteessa, hih. Juhannus oli tähän mennessä paras (sanon näin varmaan joka vuosi, mutta se on totuus) ja töissäkin menee ihan hienosti. Oon just nyt aika tyytyväinen elämääni, mutta parin tunnin päästä julkaistavat Tampereen pääsykoetulokset saattaa viedä mut syvän surun ja kurjuuden partaalle. Toivotaan parasta ja pelätään pahinta.
  kollaasi1Turussa pääsykoereissulla // Lukkojen takana stadionilla *kauhistunut emoji*
  kollaasi2Kruisailua auringonlaskuun // Yritin söpöillä
  kollaasi3Iidan valmistujaisissa // Jyväskylän yliopistosta tuli postia!
  kollaasi4Valmistujaisiin lähdössä // Juhannuskukkia
  kollaasi5Huolestuneet veneilijät (minä soudin...) // Bimmer summer!
  kollaasi6Ristiäisissä kuvailemassa // Juhannus ja ihania naikkosia ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentti piristäisi päivääni :-)